Retourbeleid

We bieden je graag producten die je pijn tijdelijk zouden moeten verminderen, en je levenskwaliteit verbeteren. We hebben alle vertrouwen in onze producten, en daarom bieden we een garantie van 90 dagen zonder vragen


Beleid voor retourneren, terugbetalen en ruilen en veelgestelde vragen:

CONTACT OPNEMEN

Ons klantenservice team zal binnen 24 uur reageren. Ze zijn te bereiken op: 

E-mail: klantenservice@norelie.nl

Telefoon:  0165 788 101
We staan elke werkdag van maandag tot en met vrijdag van 09.00-18.00 voor je klaar!

Om het proces via telefoon en e-mail te versnellen, moet je duidelijk je bestelnummer, je vraag, je e-mailadres (en voor- en achternaam) vermelden wanneer je de aankoop hebt gedaan. We nemen binnen 24 uur contact met je op.

 

Houd er ook rekening mee dat er bedrijven zijn die zich voordoen als Norelie. 

Als je bepaalde artikelen hebt besteld en we de bestel-ID niet vinden in ons systeem, dan is het hoogstwaarschijnlijk besteld bij een bedrijf dat zich voordoet als Norelie. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, de bestelling kan binnen 24 uur worden geannuleerd. Echter, als de bevestigingsmail reeds verzonden is, kan de bestelling niet meer worden gewijzigd of geannuleerd, ook al is het binnen die 24 uur.

MAG IK DE PRODUCTEN TERUGSTUREN?

Ja, je kan je producten retourneren binnen 90 dagen van betaling door onze geld-terug-garantie wordt gedekt. Volg de onderstaande instructies:

 

  • Stuur een e-mail naar klantenservice@norelie.nl of bel naar: +31 165 788 101
  • Volg de instructies van onze support specialist
  • Zodra je aanvraag goedgekeurd kan worden, ontvang je een bevestigingsmail met richtlijnen voor verzending. 



WELKE ARTIKELEN WORDEN NIET TERUGBETAALD?

Terugbetaling: artikelen aangeschaft met een promotie of korting komen niet in aanmerking voor een terugbetaling. Net zo kunnen artikelen die gratis worden opgestuurd, niet vervangen worden.

Onze 100% 90 dagen geld-terug garantie biedt je een risicovrije ervaring met het gebruik van onze producten. Als je na gebruik van onze producten vindt dat ze onbevredigend zijn en geen verlichting bieden, zullen we het volledige bedrag dat je hebt betaald onmiddellijk terugbetalen.



IK HEB EEN BESCHADIGD ARTIKEL ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?

Als het gekochte product beschadigd is, neem dan binnen 7 dagen na de leverdatum contact met ons op via e-mail. Geef een korte beschrijving en video/foto van het beschadigde product. We zullen onmiddellijk een vervangend product sturen. Om het proces te versnellen, kunt u het volgende formaat gebruiken wanneer u een e-mail stuurt naar onze klantenservice:

 

Onderwerp: Beschadigd of defect product

Bestelnr:

Volledige naam:

Beschrijving en foto of bij voorkeur een video van het defecte product

E-mailadres contactpersoon:



MIJN BESTELLING IS TIJDENS HET TRANSPORT ZOEKGERAAKT/GESTOLEN:

 

We raden u aan contact op te nemen met uw post of lokale vervoerder en aan te geven wat er is gebeurd. We kunnen geen volledige terugbetaling of vervanging garanderen voor de verloren of gestolen artikelen.

 

MIJN BESTELLING MOET WORDEN VERZONDEN NAAR EEN ADRES BUITEN DE LANDSPECIFIEKE WINKELS DIE WORDEN AANGEBODEN DOOR NORELIE. VERZENDEN JULLIE OOK NAAR LANDEN BUITEN DEZE LANDSPECIFIEKE WINKELS?

U kunt een bestelling plaatsen, maar wij kunnen niet garanderen dat de goederen worden geleverd of dat er geen douanekosten in rekening worden gebracht.


HOE STUUR IK DE ARTIKELEN TERUG?

 

Raadpleeg de e-mail die je ontvangt na het plaatsen van de retouraanvraag voor instructies over het verzenden van de geretourneerde producten. 

 

*Opmerking: Klanten zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten voor retourzendingen, terwijl wij de verzendkosten voor artikelen die vervangen moeten worden voor onze rekening nemen. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat de retourzending succesvol wordt afgeleverd bij ons magazijn.

Voor beschadigde of defecte artikelen:
Wij vergoeden de verzendkosten voor artikelen die eventueel vervangen moeten worden. Als de klant echter kiest voor terugbetaling in plaats van de vervanging van een beschadigd of defect product, dan zal de klant verantwoordelijk zijn voor de verzendkosten van de retourzending en de klant moet ook ervoor zorgen dat het succesvol wordt afgeleverd bij ons magazijn.


WAT ZIJN MIJN RESTITUTIE OPTIES?

 

De volgende terugbetaling opties worden ondersteund:

  • Restitutie naar de oorspronkelijke betaalmethode
  • Restitutie naar het winkelkrediet (indien van toepassing)

 


HOE SNEL KRIJG IK MIJN GELD TERUG?

 

Zodra je het product hebt teruggestuurd en het is gecontroleerd door ons team, sturen we een e-mail over de goedkeuring of afwijzing van je restitutieverzoek. De artikelen moeten in goede staat verkeren en alle handleidingen en andere accessoires moeten erbij zitten.



LATE OF ONTBREKENDE TERUGBETALINGEN

 

Als je nog geen restitutie hebt gekregen, volg deze stappen:

 

  1. Controleer je bankrekening om er zeker van te zijn dat de terugbetaling nog niet is bijgeschreven.
  2. Neem contact op met je bank, want het kan enige tijd duren voordat de restitutie officieel is.
  3. Neem contact op met je bank omdat er meestal een verwerkingsperiode is voordat de terugbetaling wordt geboekt.

 

Als je deze stappen hebt doorlopen en nog steeds geen restitutie hebt ontvangen, neem dan gerust contact met ons op.

 

WIJ BEHOUDEN ONS HET RECHT VOOR OM DIT RETOURBELEID OP ELK GEWENST MOMENT TE WIJZIGEN.

 

Dank u voor het kiezen van Norelie. Wij waarderen je bedrijf en zien ernaar uit om je te helpen om je pijn te beheersen, en je kwaliteit van leven te verbeteren.