Verzending

Contactgegevens van klanten

 

  • OPMERKING: Controleer altijd of je e-mailadres/telefoonnummer correct is. Als de contactgegevens in je bestelling niet correct zijn, is het mogelijk dat je geen bericht ontvangt over de levering van het pakket. In dat geval wordt het pakket aan ons geretourneerd. In dergelijke gevallen zijn de voorwaarden voor niet-opgehaalde pakketten zonder verdere kennisgeving van toepassing.

  • Levering

  • De producten worden geleverd op het door de klant opgegeven adres, bij een afhaalpunt in de buurt.

  • Verzendkosten:

  • Norelie biedt momenteel gratis verzending voor alle bestellingen.

  • Houdt er rekening mee dat onze producten vanuit onze magazijnen in Europa en China worden verzonden, e dat de levertijd grotendeels afhankelijk van de lokale postdiensten zodra ze in het land van bestemming aankomen.

    Geschatte levertijd:

    Land

    Orderverwerking

    Levertijd

    Netherland

    3 - 8 dagen (ma-vr).

    7 - 12 dagen (ma-vr).

     

    Uiterste besteltijd: 17:00 (GMT+02:00) Oost-Europese tijd (Helsinki)

    We verzenden bestellingen alleen op werkdagen, niet in het weekend of op feestdagen.

    Houd er ook rekening mee dat levertijden schattingen zijn en kunnen variëren afhankelijk van de koerier en de situatie. Vertraagde leveringen zijn geen reden voor restitutie of retournering buiten ons normale ruil- en retourneerbeleid.

    Levertijden voor pre-orders verschillen van de hierboven vermelde levertijden.

    • De levertijd is afhankelijk van de locatie, de aflevermethode en factoren waar wij geen invloed op hebben.
    • Als het product niet op voorraad is, verzenden we het zodra we het op voorraad hebben.

     

    Beschadigde zendingen:

    In situaties waarin trackinggegevens aangeven dat het pakket op je adres is afgeleverd, maar het pakket of de pakketten tijdens het transport zijn beschadigd, dien je de claim direct bij de koerier te melden.


    Norelie.nl is niet verantwoordelijk voor beschadigde zendingen.

    Gestolen zendingen:

    Als je pakket is gestolen, meld dit dan direct bij de koerier.

    Norelie.nl is niet verantwoordelijk voor gestolen zendingen.

    LET OP: Bij het verwerken van retourzendingen en restituties vragen wij de koerier altijd om traceergegevens. Als we deze informatie niet ontvangen, is het mogelijk dat we retourzendingen en terugbetalingen niet kunnen verwerken.

     

    Pakketten verzonden naar het verkeerde adres:

    Controleer altijd of het afleveradres correct is. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, kunnen wij helaas geen wijzigingen meer aanbrengen in het adres of andere gegevens.

    Houd er rekening mee dat Norelie.de niet verplicht is om een terugbetaling aan te bieden als de klant een onjuist afleveradres heeft opgegeven.

     

    Niet opgehaalde pakketten:

    • Vergeet niet dat als je een pakket wilt retourneren, je het eerst moet ophalen en onze retourinstructies moet volgen. Het niet ophalen van een pakket op het postkantoor of de weigering om het pakket op het postkantoor te accepteren, is geen retourzending. Het normale retourbeleid is niet van toepassing op niet-opgehaalde pakketten.

     

    De zending volgen:

    • Je kunt je zending volgen op onze pagina SHIPPING TRACKING. Je kunt je zending ook rechtstreeks volgen op de website van de koerier. De traceercode wordt bij de verzendbevestiging geleverd.

     

    Als je vragen hebt over ons leveringsbeleid of hulp nodig hebt met je bestelling, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

    E-mail: klantenservice@norelie.nl
    Veenkampen 1, Vries, Drenthe, 9481 CC, Netherlands