Gebruiksvoorwaarden

Gebruiksvoorwaarden

Parsolution B.V.
91620023
Veenkampen 1, Vries

1. Algemene gebruiksvoorwaarden

Norelie.nl is de marktplaats voor Parsolution B.V. (91620023) teze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de zakelijke relatie tussen Parsolution B.V. en haar klanten. Diensten en producten geleverd door Parsolution B.V. zijn ook onderworpen aan de contractuele voorwaarden van de respectieve serviceprovider. Parsolution B.V. behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden zonder voorafgaande kennisgeving bij te werken. Bestellingen zijn onderhevig aan de algemene voorwaarden die van kracht zijn op het moment van bestelling, die beschikbaar zijn op de Norelie.nl website.

Parsolution is niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door overmacht. Overmacht wordt gedefinieerd als onvoorziene omstandigheden of een verandering in omstandigheden buiten de controle van Parsolution B.V. is verplicht om de klant onmiddellijk op de hoogte te stellen van het optreden van overmacht.

 

2. klant- en gegevensbescherming

Norelie.nl en Parsolution B.V. verwelkomen alle particuliere en zakelijke klanten. De zakelijke relatie wordt beheerst door de toepasselijke EU-regelgeving inzake verkoop, marketing en reclame voor consumenten. In elke commerciële overeenkomst tussen zakelijke klanten en Parsolution B.V.hebben deze algemene voorwaarden voorrang.

Bij het plaatsen van een bestelling moet de klant volledige contactgegevens opgeven, waaronder ten minste naam, adres, telefoonnummer en, indien van toepassing, e-mailadres in het geval van een consumentklant. Voor zakelijke klanten is de vereiste informatie de naam, het telefoonnummer en het e-mailadres van de contactpersoon, evenals de bedrijfs-ID, het postadres, telefoonnummer(s) en, indien van toepassing, het factuuradres.

Klantgegevens worden opgeslagen in Norelie.nl en Parsolution B.V. klantenregister, Waar ze worden gebruikt om relaties met klanten te onderhouden. Parsolution B.V. en de aangesloten online winkels hebben ook het recht om gegevens in het register te verwerken en openbaar te maken voor legitieme doeleinden (zoals direct marketing) in overeenstemming met de Wet Persoonsgegevens (523/99).

Privacy verklaring in overeenstemming met RODO is beschikbaar op de Norelie.nl website. Klanten kunnen bezwaar maken tegen het gebruik en de verwerking van hun gegevens voor marketingdoeleinden en hun persoonlijke gegevens controleren door contact op te nemen met de klantenservice van Norelie.nl. Contact moet worden gemaakt door het sturen van een e-mail naar  klantenservice@norelie.nl

De Norelie.nl website maakt gebruik van cookies om het gebruik nog gemakkelijker te maken. Het doel van cookies op Norelie.nl is om het surfen op de site gemakkelijker, beter en sneller te maken. Cookies kunnen ook worden gebruikt om klanten betere aanbiedingen en meer gepersonaliseerde productaanbevelingen te doen. Een cookie is een klein tekstbestand dat de Norelie.nl webserver opslaat op de harde schijf van een gebruiker. Sommige inhoud op de Norelie.nl website kan vereisen dat u cookies te accepteren om te kunnen functioneren. De webbrowser van de gebruiker accepteert cookies waarschijnlijk standaard, maar de gebruiker kan er ook voor kiezen om cookies te blokkeren in de browserinstellingen of door cookies te verwijderen uit de browser nadat de dienst is gebruikt. Raadpleeg voor meer informatie over browserspecifieke instructies de instructies van uw browserfabrikant.

Door toestemming te geven voor de SMS-marketing van Norelie bij het afrekenen en door het initiëren van een aankoop of het plaatsen van een bestelling via onze besteltools, gaat de gebruiker akkoord met het ontvangen van terugkerende SMS-berichten (over de bestelling, inclusief herinneringen om de bestelling af te wijzen), SMS-marketingaanbiedingen en SMS-transactieberichten, inclusief controleverzoeken, zelfs als zijn/haar mobiele nummer geregistreerd staat op een door de staat of de federale overheid ingestelde bel-me-niet lijst. De frequentie van het verzenden van berichten varieert. Toestemming is geen voorwaarde voor aankoop. Om af te zien van het ontvangen van tekstmarketingberichten en kennisgevingen, moet u antwoorden met een STOP-bericht op elk mobiel bericht dat wij u sturen of de afmeldlink in een van onze berichten gebruiken. U begrijpt en gaat ermee akkoord dat alternatieve methoden van weigering, zoals het gebruik van alternatieve woorden of verzoeken, niet worden beschouwd als een legitieme manier van weigering. Wij brengen geen kosten in rekening voor de Service, maar u bent verantwoordelijk voor eventuele kosten in verband met tekstberichten van uw draadloze serviceprovider. Er kunnen berichten- en datakosten van toepassing zijn. Als je vragen hebt, stuur dan een HELP sms naar het nummer waarvan je de berichten hebt ontvangen. Voor meer informatie kun je ook contact met ons opnemen via  klantenservice@norelie.nl We hebben het recht om elk telefoonnummer of korte code die door de Service wordt gebruikt op elk gewenst moment te wijzigen. U wordt van dergelijke omstandigheden op de hoogte gesteld. U erkent dat berichten die naar een gewijzigd telefoonnummer of verkorte code zijn verzonden, inclusief STOP- of HELP-verzoeken, mogelijk niet worden ontvangen en dat wij niet verantwoordelijk zijn voor het voldoen aan de verzoeken in dergelijke berichten. Voor zover toegestaan door de toepasselijke wetgeving, stemt u ermee in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het niet, vertraagd of verkeerd afleveren van informatie die via de Service wordt verzonden, voor eventuele fouten in dergelijke informatie en/of voor enige actie die u al dan niet onderneemt met betrekking tot de informatie of de Service. Uw recht op privacy is belangrijk voor ons. U kunt ons Privacybeleid lezen om te weten te komen hoe wij uw persoonlijke informatie verzamelen en gebruiken.

 

3.Prijzen

De prijzen zijn inclusief btw, maar exclusief verzendkosten, tenzij anders aangegeven. Als er duidelijke prijsfouten in de prijslijst staan, wordt het product niet tegen een duidelijk lagere prijs verkocht als kan worden aangenomen dat de klant het bestaan van de fout begreep.

We controleren de prijzen altijd op het moment dat de bestelling wordt verwerkt. Als de prijs daalt, passen we deze aan de openstaande bestelling van de klant aan. Aan de andere kant, als de prijs van het product stijgt voordat de bestelling wordt verzonden, leveren we het tegen de oorspronkelijke prijs.

De geschatte levertijd is gebaseerd op informatie van importeurs en fabrikanten. Norelie.nl en Parsolution B.V. Ltd. of hun leveranciers zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door onvoorziene veranderingen buiten hun invloedssfeer.

Parsolution B.V. behoudt zich het recht voor om de verkoop van producten in uitzonderlijk grote hoeveelheden te beperken.

Leeftijdsbeperkingen voor producten worden nageleefd in overeenstemming met de wet. Om producten in de categorie K-18 te bestellen, moet u het volgende opgeven Parsolution B.V. met je geboortedatum.

 

4. Levering

Norelie.nl en Parsolution B.V. Ltd. biedt een breed scala aan transportdiensten. Voor meer informatie over leveringsmethoden en de inhoud ervan, kunt u terecht op onze website. Norelie.nl winkelwagen houdt automatisch rekening met leveringsaanbiedingen. Om technische redenen kunnen producten voor één bestelling in meerdere zendingen worden geleverd. Producten met prioriteit verzenden in één bestelling. In dat geval verzenden we de hele bestelling wanneer het laatste product op voorraad is.

Ons doel is om je bestelling binnen 48 uur na ontvangst te verwerken. Een voltooide bestelling betekent een bestelling waarbij alle producten op voorraad zijn en gereserveerd zijn voor de bestelling, en de betalingsmethode voor de bestelling is geaccepteerd.

Norelie.nl en Parsolution B.V. zijn niet verplicht om andere producten in dezelfde bestelling voor de klant te reserveren als de beschikbaarheid van een product laag is of de levering ervan vertraagd is om redenen buiten de controle van Parsolution B.V. Als alternatief kan de consument akkoord gaan met een latere levering van het vertraagde product of annulering van de bestelling. Verzendkosten voor herlevering worden in rekening gebracht volgens de geldende standaardprijslijst. De producten in de bestelling worden maximaal 7 dagen gereserveerd, waarna de bestelling wordt geannuleerd, tenzij de klant heeft ingestemd met een latere levering in overeenstemming met de algemene voorwaarden van Norelie.nl en Parsolution B.V.. Als het bestelde product niet binnen de aangegeven periode wordt opgehaald bij het postkantoor, worden de volledige bezorgkosten die het bedrijf heeft gemaakt, in rekening gebracht aan de klant.

 

5. Garantie

De garantie is onderworpen aan de garantievoorwaarden die door de fabrikant zijn gespecificeerd. Het is de verantwoordelijkheid van de gebruiker om de garantievoorwaarden bij het product te lezen voordat het product wordt gebruikt. Garantievoorwaarden zijn te vinden in de gebruikershandleiding, op een apart garantieformulier of op de website van de fabrikant. In de regel dekt de garantie alleen fabricage- en materiaalfouten in het product. De garantieperiode staat vermeld in de productinformatie.

Garantiereparaties worden altijd uitgevoerd in overeenstemming met de garantievoorwaarden van de fabrikant of importeur. We raden je aan rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant of zijn serviceafdeling, omdat dit de service versnelt en in jouw belang is.

Norelie.nl en Parsolution B.V. zijn wettelijk verantwoordelijk voor productdefecten, Wanneer de garantie is verlopen of niet is verstrekt. Stuur voor meer informatie een e-mail naar  klantenservice@norelie.nl 

6. Klacht

De klant is verplicht een aankoopbewijs, ontvangstbewijs of ander bewijs van plaats en tijd van aankoop te overleggen bij het retourneren van goederen of het claimen van een defect. Parsolution B.V. behoudt zich het recht voor om de kosten voor het zoeken naar het ontvangstbewijs in rekening te brengen bij de koper.

Klachten worden alleen schriftelijk in behandeling genomen. Klachten in welke vorm dan ook kunnen per e-mail worden gestuurd naar klantenservice@norelie.nl

SMS marketing

Door toestemming te geven voor Norelie's SMS-marketing bij het afrekenen en door het initiëren van een aankoop of het plaatsen van een bestelling via onze besteltools, gaat u akkoord met het ontvangen van periodieke SMS-berichten (over uw bestelling, inclusief herinneringen om uw bestelling af te wijzen), SMS-marketingaanbiedingen en SMS-berichten over uw transactie, inclusief controleverzoeken, zelfs als uw mobiele telefoonnummer geregistreerd staat op een door de staat of federaal ingestelde bel-me-niet lijst. De frequentie van de berichten varieert. Toestemming is geen voorwaarde voor aankoop.

Als u geen tekstmarketingberichten en -meldingen meer wilt ontvangen, moet u antwoorden met een STOP-bericht op elk mobiel bericht dat wij u sturen of de afmeldlink in een van onze berichten gebruiken. U begrijpt en gaat ermee akkoord dat alternatieve methoden van weigering, zoals het gebruik van alternatieve woorden of verzoeken, niet worden beschouwd als een legitieme wijze van weigering. Wij brengen geen kosten in rekening voor de Service, maar u bent verantwoordelijk voor eventuele kosten in verband met tekstberichten van uw draadloze serviceprovider. Er kunnen berichten- en datakosten van toepassing zijn.

Als je vragen hebt, stuur dan een sms naar het HELP-nummer waarvan je de berichten hebt ontvangen. Je kunt ook contact met ons opnemen via klantenservice@norelie.nl voor meer informatie.

We hebben het recht om elk telefoonnummer of korte code die door de Service wordt gebruikt op elk moment te wijzigen. U zult van dergelijke omstandigheden op de hoogte worden gesteld. U erkent dat berichten die naar een gewijzigd telefoonnummer of verkorte code zijn verzonden, inclusief STOP- of HELP-verzoeken, mogelijk niet worden ontvangen en dat wij niet verantwoordelijk zijn voor het voldoen aan verzoeken in dergelijke berichten.

Voor zover toegestaan door de toepasselijke wetgeving, stemt u ermee in dat wij niet aansprakelijk zijn voor enige tekortkoming, vertraging of verkeerde richting in de levering van informatie die via de Service wordt verstrekt, voor eventuele fouten in dergelijke informatie en/of voor enige actie die u al dan niet onderneemt met betrekking tot de informatie of de Service.

Uw recht op privacy is belangrijk voor ons. U kunt ons Privacybeleid lezen om te weten te komen hoe we uw persoonlijke gegevens verzamelen en gebruiken.

Veenkampen 1, Vries, Drenthe, 9481 CC, Nederland

U kunt ons elke dag (Ma-Zo) van 09.00-18.00 bereiken op klantenservice@norelie.nl